RC-Nummela ry 2019 kauden päättäjäiset 29.9.2019

Aika: 29.9.2019 klo 14:00 - 19:00
Paikka: Nummelan lentokenttä

Tervehdys

Kausi 2019 on on ollut säiden puolesta vaihteleva ja kelien ehdoilla mennään vielä kauen viimeiset viikot.

Mutta ennenkuin asetumme talven viettoon toivottavsti lentosäitä on jäljellä vielä pitkään.

Perinteiseen tapaan kokoonumme viettämään virallista kauden päättäjäistä 29.9.2019 klo 14.00 alkaen.

Ohjelmassa hengailua yhdessä, kauden tapahtumien muistelua ja kokemuksien jakamista uusille jäsenillemme grillailun ja pikkusyötävän kera.

Siksi on tärkeää että sinäkin tulet paikalle ja tuot mukanasi RC vehkeet olipa ne autoja,koptereita, lennokkeja tai jopa jettejä meidän kaikkien ihmeteltäväksi. Ps. Luvassa paljon uutta kalustoa niille jotka eivät ole kentällä tänä kesänä hengailleet.

Pukeutuminen säiden mukaan, mutta sää varauksella että jos vettä sataa jatkuvasti ja tuulta yli 10m/s niin emme järjestä tapahtumaa.

Tervetuloa vanhat konkarit ja uudet jäsenemme !

Parhain Terveisin

PJ Hanski