RC-Nummela Ry:n 2018 lentokauden päättäjäiset 30.9.2018

Aika: 30.9.2018 klo 12:00 - 20:00
Paikka: Nummelan lennokki platta

Tervehdys

Kausi 2018 on on ollut säiden puolesta mitä mainioin ehkäpä jopa liiankin hyvä jotta olisi jaksanut helteessä aina kentälle lähteä. Tapahtumiakin on ollut missä mekin olimme mukana "Hinu 50V".

Kenttää on yritetty pitää lennätys kunnossa nurmea leikaten (onneksi kuivuus hidasti kasvua) ja rikkaruohoja poistaen asfalttiplatalta uudella polttistrimmerillä.Nyt ei heinät siimarukkejakaan kiusaa.

Mutta ennenkuin asetumme talven viettoon toivottavsti lentosäitä on jäljellä vielä pitkään.

Perinteiseen tapaan kokoonnutaan viettämään virallista kauden päättäjäistä Lennokkiplatalla merikontin läheisyydessä 30.9.2018 klo 12.00 alkaen.

Ohjelmassa yhdessä hengailua,kauden tapahtumien muistelua ja kokemuksien jakamista uusille jäsenillemme grillailun ja pikkusyötävän kera.

Siksi on tärkeää että sinäkin tulet paikalle ja tuot mukanasi RC vehkeet olipa ne autoja,koptereita, lennokkeja tai jopa jettejä meidän kaikkien ihmeteltäväksi.

Pukeutuminen säiden mukaan, mutta sää varauksella että jos vettä sataa jatkuvasti ja tuulta yli 10m/s niin emme järjestä tapahtumaa ollenkaan.

Tervetuloa kaikki vanhat konkarit ja uudet jäsenemme sekä kaikki joita kerhomme toiminta kiinnostaa !

Parhain Terveisin

PJ Hanski