UUDET LENNOKKIMÄÄRÄYKSET ASTUVAT VOIMAAN 1.2.2021

2.1.2021 klo 14:15

Tärkeää tietoa kaikille harrastajille etenkin jos harrastat lentäviä laitteita eli Droneja alias Lennokkeja etkä ole vielä kerhomme jäsen. Kerhomme jäsenyys mahdollistaa sinulle ilmaiset 2 vuoden siirtymäajan etuudet.

Tiedoksi kaikille harrastajille etenkin jos harrastat lentäviä laitteita Droneja alias Lennokkeja etkä ole vielä kerhomme jäsen.

Lennokkikerhot saavat jatkaa toimintaansa kansallisen OPS M1-32 ilmailumääräyksen mukaisesti seuraavat kaksi vuotta.

Tutustukaa voimassa oleviin lennokkimääräyksiin Ilmailuliiton ja Lennokitoimikunnan ylläpitämiltä nettisivuilta:
Sekä viranomaisten eli Traficomin sivustolta "Droneinfo .fi"

Kaikki uudet ja vanhat harrastajat tervetuloa harrastamaan yhdessä vastuullisesti Nummelan EFNU UAS alueellemme. Opastamme kaikkia uusia jäseniä paikallisiin lentopaikan määräyksiin ja käytäntöihin kerhossamme osana muuta ilmailutoimintaa Nummelan lentokentällä , joten ole ajoissa liikkeellä ennenkuin lennätyskausi alkaa ja ota asioista selvää olemalla esim yhteydessä kerhomme puheenjohtajaan puhelimitse (ks.yhteystiedot) tai laita sähköpostia info@rcnummela.net osoitteeseen.