RC-Nummelan Kevätkauden avajaiset 27.5.2017 klo.10.00 alkaen

27.5.2017 klo 10:00

Haude pilotit Kevättä pukkaa ja kaiken maailman pörriäiset lentelee jo kiimaisena.....sekaan mahtuu ärhäkät kopterit, pienet ja isot lennokit, turbiini jetit sekä ronskit autot eli kaikki mikä liikkuu ...fast and furious. Niin myös NUMMELASSA tulevana lauantaina 27.3.2017 aamusta iltaan. On siis RC-Nummela ry:n perinteisen kevätkauden avajaisten aika. Kaikki tervetulleita !. (Ota ystäväsikin mukaan) ps. Grilli kuumana ja naposteltavaa juomineen tarjolla päivän tohinoiden lomassa......Kavereita unohtamatta. Tehdään taas yhdessä ikimuistoinen tapahtuma yli ilmailun rajojen. Muistakaa paikoitukseen liittyvät ympäristö haasteemme ja niihin liittyvät ohjeet jotka löydät täältä yhdistyksemme nettisivuilta. Sisään käynti Hiihtomajan puoleisesta portista parkkipaikan periltä. Tietysti paikalla nähdään aina uusia lentäviä härveleitä taivaalla mitä kukin haluaa esitellä. Samalla järjestämme ohjattua RC-lennokin lennätystä aloittelijoille sekä opetamme harrastuksen alkeita jotta harrastukseen innostuneet pääsevät alkuun turvallisesti oikeilla välineillä. Paikalla myös kirppistoimintaa joten tuokaa roippeita myyntiin jos nurkissa pyörii ylimääräisenä....paikalla potentiaaliset ostajat eli kanssa harrastajat. Jäsenille tietysti paljon muuta tarjolla yhteistyökummpaneiden speciaali tarjouksia jne. Terkuin Yhdistyksen Pj